2014. március 29., szombat


2 megjegyzés:

Nagy Ági írta...

Kedves Ildi!
Jót derültem az írásodon. Láttalak a kikericsek mellett guggolni ,és megemlíted, hogy haladsz a tökéletesség felé a gömbformát illetően........ Azt hallottam valakitől, hogy a tavaszi
megújulással, nem vársz , hanem belevágsz egy nagyszerű ívókúrába. Én tudom, hogy ha ebbe beleadsz apait és anyait,akkor a titkon remélt célod eléred, és egy új arcodat láthatjuk majd a fotókon.

Nagy Ági írta...

Kedves Ildi!
Jót derültem az írásodon. Láttalak a kikericsek mellett guggolni ,és megemlíted, hogy haladsz a tökéletesség felé a gömbformát illetően........ Azt hallottam valakitől, hogy a tavaszi megújulással, nem vársz , hanem belevágsz egy nagyszerű ívókúrába. Én tudom, hogy ha ebbe beleadsz apait és anyait,akkor a titkon remélt célod eléred, és egy új arcodat láthatjuk majd a fotókon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...