2011. augusztus 21., vasárnap

Csomagoltam + nyár végi leltár


Elküldtem a blogtalit megelőző kiállításra a "Kisasszony hava" illattartót, jellemzően alighanem későn. 15-re valószínűleg odaért, csak nem reggelre. Azért remélem, kiállíttatott.:)

Megjött Lee Albrecht ajándéka (Ajándéklánc extra Latinkánál)! ... csak én nem voltam itthon.:( Holnap megyek a postára, és a jövő héten színes széles vásznú bemutató lesz a blogban! :)



Ez a tokocska Pálfalvi Zsuzsinak ment egy korábbi dugijáték nyereményeként.

A legutóbbi Dugijáték megfejtése:
A bejegyzés elején lévő Dugijáték-logó alá linkeltem be ezt a webhelyet. Cimbilimbi a nyertes (aki mostanában nemcsak gyöngyöket, hanem gyönyörű meséket is fűz egymás mellé), személyesen választja majd ki a 3 kitűző közül a kedvencet.:)

És még mindig szigetelek
Megint csak nem arról van szó, hogy nekem külön szigetfesztiválom van, hanem a teraszon vált a dolog krónikussá. 
Tegnap volt a szokásos tűzijátéknéző barátnői összejövetel, amely minden évben megtartatik, mióta itt lakom. Bár csak a felső durranások látszanak, a Dunára nem látunk rá, de azért nagyon szoktuk élvezni a tömegmentes bemutatót. Ámde most nem mertünk rámenni arra az összerepedezett, szomjas sivatagszerű képződményre, amely a ragasztókenés eredményeként borítja a teraszt. Röviden összefoglalva: felkenték, elmentem nyaralni, holnap folyt köv (ha igaz). (Van egy másik ilyen frappáns történet is: sitt az ajtó előtt, a folyosón - hol máshol? - elmentem nyaralni, visszajöttem - nini, még mindig ott van! Szombaton elvitték - a felét. Megyek ki takarítani, és mit látok? A sittet - olyan meghitt. Nem is tudom, mi lesz velem nélküle!:)
Előre félek, mi jön még e nagytudású gyülekezet lába és keze nyomán.
Visszatérve a tegnap estéhez, az ablakban tülekedve néztük végig a durrogást. Azért szép volt (főleg a színes fényben roppant dekoratív ragasztósivatag:)



1 megjegyzés:

Cimbilimbi írta...

Köszönöm a különreklámot Belinda! Remélem sikerül nyélbeütni a talit :)Szurkolok, hogy a terasz-mizéria szerencsés és esztétikus véget érjen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...